Чимало курсів іноземних мов обіцяють гарантований результат у вивченні мови. Більшість з них дійсно роблять все можливе, щоб студент його досягнув. Чому ж не у всіх виходить отримати той рівень володіння іноземною у ті строки, на які вони розраховували? І головне – де шукати причини: в студентові чи викладачеві?
Дуже часто можна почути і почитати відгуки про різний досвід: ” Я займався там-то півроку і не було результату”, “А я позаймався всього 2 місяці і отримав результат” або “Ой, а я вже де тільки не пробувала, – ніде нема результату”.
Найнебезпечніший 3-їй тип студентів. Якщо в перших двох випадках причиною ще могла б бути, скажімо, методика, то в 3-му причиною відсутності результату є сам студент. Чому?
Тому що, у відповідальність мовної школи (репетитора, викладача і.т.д) входить надати середовище для вивчення, а не результат.
Якщо студентові запропонована сучасна методика, навчальні матеріали, професійні викладачі, носії мови і він регулярно відвідує заняття і робить все, що йому кажуть – то у нього у будь-якому випадку буде результат.
З нашого досвіду, найдовше йшли до результату не ті студенти, які були “менш обдаровані”, а ті, які були менш організовані та відповідальні. Тому що, іноземна мова – це не товар на прилавку – заплатив і купив. Її вивчення потребує спільних затрат часу та зусиль як студента, так і викладача, де викладач відповідальний за середовище, а студент – за результат.
Сподобалось? Поділіться цією можливістю з друзями, хай вони вам скажуть "Дякую!"